Kleber Krisalp HP3 je vynikající volbou pro ty, kteří chtějí prémiové jízdní vlastnosti s přijatelnou cenovkou. Od svého uvedení v roce 2017 byla doporučena ve všech uvedených testech a vyzdvihováno je zejména chování na sněhu. Často v testech poráží i prémiové pneumatiky a je tak ideální rozumnou volbou pro vozy nižší střední a střední třídy. Dezén se shoduje s koncernovými BFGoodrich G-Force Winter 2.
Kleber KRISALP HP3 je vyráběna ve 107 velikostech, od 155/65 R14 do 195/55 R20.
2017
Kleber KRISALP HP3 byla testována 3x (ADAC,...)
2018
Kleber KRISALP HP3 byla testována 4x (Autobild,...)
2019
Kleber KRISALP HP3 byla testována 3x (ADAC,...)
2020
Kleber KRISALP HP3 byla testována 3x (ADAC,...)
2021
Kleber KRISALP HP3 byla testována 3x (Autobild,...)
2022
Kleber KRISALP HP3 byla testována 4x (Autobild,...)
2023
Kleber KRISALP HP3 byla testována 3x (ADAC,...)
Pneumatika Kleber KRISALP HP3 je vysoce hodnocená zimní pneumatika vyšší střední třídy, která si trvale vede dobře v různých testech. V testu zimních pneumatik Autobild 2022 pro rozměr 215/55 R17 se umístila na 11. místě z 19 pneumatik a podařilo se jí dosáhnout nejlepších výsledků v aquaplaningu, brzdění na sněhu, ovladatelnosti na sněhu a trakci na sněhu. Pneumatika vykazuje působivé výsledky také v testu zimních pneumatik ADAC pro roky 2022, 2021 a 2020 a v testu zimních pneumatik Autobild pro roky 2019 a 2020. Pozoruhodné je, že pneumatika Kleber KRISALP HP3 se umístila na předních místech v důležitých kategoriích v několika testech, jako je hluk v interiéru, vnější hluk, zatáčení na sněhu, boční vedení na ledu a jízdní vlastnosti na suchu. Přestože se pneumatika neumístila vždy na prvním místě v celkovém hodnocení, neustále vykazovala dobré výsledky v zásadních aspektech, čímž prokázala svou spolehlivost během zimní sezóny. Tato zimní pneumatika nabízí skvělou rovnováhu mezi bezpečností, komfortem a výkonem, což z ní činí vynikající volbu pro řidiče, kteří hledají spolehlivou a vysoce výkonnou pneumatiku během chladných měsíců.
Všechny testy pneumatik, ve kterých byla pneumatika Kleber KRISALP HP3:
Název | Dopad na životní prostředí | Bezpečnost jízdy | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2 | 2.1 | |||||
Kleber KRISALP HP3 | 2.4 | 3 | |||||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Brzdná dráha na mokru | Brzdná dráha na sněhu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 31,4 | 29,2 | |||||
Kleber KRISALP HP3 | 35,1 | 29,3 | |||||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Provozní náklady | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2+ | 2+ | 1 | 1- | |||
Kleber KRISALP HP3 | 2- | 2- | 1- | 2- | |||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název |
---|
Kleber KRISALP HP3 |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Provozní náklady | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2+ | 2+ | 2+ | 2+ | |||
Kleber KRISALP HP3 | 2- | 2- | 1- | 2- | |||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Brzdná dráha na mokru | Brzdná dráha na sněhu |
---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 32,8 | 25,4 |
Kleber KRISALP HP3 | 37,3 | 25,5 |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Led | Valivý odpor | Hluk | Opotřebení |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2,0 | 1,8 | 1,4 | 1,8 | 1,5 | 2,7 | 1,5 |
Kleber KRISALP HP3 | 2,8 | 2,9 | 1,8 | 2,2 | 1,8 | 2,8 | 2,5 |
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Brzdná dráha na mokru | Brzdná dráha na sněhu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 32,1 | 27,3 | |||||
Kleber KRISALP HP3 | 35,6 | 28,4 | |||||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Led | Hluk | Opotřebení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 1,6 | 1,9 | 1,5 | 2,1 | 2,7 | 1,5 | |
Kleber KRISALP HP3 | 2,7 | 2,4 | 1,7 | 2,2 | 2,8 | 2,5 | |
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Valivý odpor | Opotřebení | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2+ | 2+ | 1 | 1- | 1 | ||
Kleber KRISALP HP3 | 2- | 2 | 2+ | 3+ | 2 | ||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Led | Hluk | Opotřebení | Spotřeba paliva |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 1,5 | 1,9 | 1,8 | 2,3 | 2,6 | 0,8 | 1,8 |
Kleber KRISALP HP3 | 2,4 | 3,0 | 2,0 | 2,4 | 2,9 | 2,5 | 2,0 |
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Provozní náklady | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2+ | 1- | 2+ | 1- | |||
Kleber KRISALP HP3 | 2 | 2 | 2+ | 2+ | |||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Brzdná dráha na mokru | Brzdná dráha na sněhu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 30,3 | 24,3 | |||||
Kleber KRISALP HP3 | 34,4 | 24,6 | |||||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Provozní náklady | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2+ | 2+ | 1 | 1- | |||
Kleber KRISALP HP3 | 2+ | 3+ | 1- | 2- | |||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Led | Hluk | Opotřebení | Spotřeba paliva |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 1,8 | 2,1 | 1,9 | 2,2 | 2,6 | 1,5 | 1,6 |
Kleber KRISALP HP3 | 2,3 | 2,1 | 2,5 | 2,5 | 2,6 | 2,0 | 2,2 |
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Brzdná dráha na mokru | Brzdná dráha na sněhu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 29,2 | 24 | |||||
Kleber KRISALP HP3 | 32,2 | 24 | |||||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Led | Hluk | Opotřebení | Spotřeba paliva |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2,1 | 2,0 | 1,8 | 2,3 | 3,0 | 1,0 | 1,7 |
Kleber KRISALP HP3 | 2,6 | 2,4 | 1,9 | 2,3 | 3,1 | 2,0 | 2,0 |
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2+ | 2+ | 1 | ||||
Kleber KRISALP HP3 | 2 | 2- | 1 | ||||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Provozní náklady | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 1- | 2+ | 1 | 1 | |||
Kleber KRISALP HP3 | 2 | 2 | 1 | 2 | |||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Brzdná dráha na mokru | Brzdná dráha na sněhu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 34,3 | 27 | |||||
Kleber KRISALP HP3 | 35,9 | 27,1 | |||||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Led | Hluk | Opotřebení | Spotřeba paliva |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 1,8 | 1,7 | 1,7 | 2,1 | 3,0 | 1,5 | 1,7 |
Kleber KRISALP HP3 | 2,5 | 2,3 | 2,1 | 2,5 | 3,3 | 2,0 | 2,0 |
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Na mokru | Na suchu | Sníh | Provozní náklady | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 2+ | 2+ | 1 | 1- | |||
Kleber KRISALP HP3 | 2 | 2- | 1- | 2 | |||
Zobrazit podrobnosti testu |
Název | Brzdná dráha na mokru | Brzdná dráha na sněhu | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Nejlepší hodnoty v testu | 32,2 | 25,9 | |||||
Kleber KRISALP HP3 | 35,7 | 26,7 | |||||
Zobrazit podrobnosti testu |
100% (5x) | 85% (10x) | ||
---|---|---|---|
příkladné | velmi doporučeno | dobré | uspokojivé |
4x | 1x | 3x | 7x |
R15 | R16 | R17 | R18 |
---|---|---|---|
95% (3x) | 88.8% (4x) | 85% (5x) | 95% (3x) |
185/xx Rxx | 195/xx Rxx | 205/xx Rxx | 215/xx Rxx | 225/xx Rxx | 235/xx Rxx | 245/xx Rxx |
---|---|---|---|---|---|---|
100% (1x) | 92.5% (2x) | 90% (3x) | 85% (2x) | 85% (4x) | 85% (1x) | 100% (2x) |
Specializované pneumatiky pro vozy SUV najdete na stránce Kleber KRISALP HP3 SUV.
96/100 · 8000km · 205/55 r17 · František CábaPneumatiky mám na Octavii 4 combi, najezdil jsem za zimu 8000 Km - 50% dálnice , 50% silnice a opotřebení nepatrné. Pneumatiky sice vyrobené v Rumunsku, ale jinak velmi milé překvapení. Měl jsem trochu obavy po přečtení některých recenzí, ale moje zkušenost je, že i při rychlostech 230 Km/h velmi tiché, bez vibrací a dobré vedení i při silnějším bočním větru. Ale montoval jsem pneumatiky na nové auto a nové disky a udržoval předepsaný tlak v pneumatikách. Na čerstvém sněhu vynikající záběr, na ledovce jsem také jezdil, ale nezkoušel jsem krajní meze, ale řekl bych, že taky bez problému. Žádné slabiny jsem nezaznamenal, takže spokojnost a doporučuji
Jízdní vlastnosti na suché vozovce: 90%
Jízdní vlastnosti na mokré vozovce: 90%
Odolnost proti opotřebení: 100%
Jízdní komfort a hluk: : 100%
František Cába by si koupil Kleber KRISALP HP3 znovu: 100%
Napsáno 10.04.2021
98.4/100 · 12000km · 195/55/R15 · Veronika ŠťastnáPoužívám je 10 let na Fabii. Roční nájezd 29500 km. V zimě díky časté jízdě do Alp cca 12000 km a stále mají 4 mm. :) Vždy mi v alpách na sněhu pomohli se dostat do horského ubytování i bez pomocí řetězů. Po 10 letech to vypadá na výměnu, ale vůbec nevím zda znovu tyto nebo zkusit konkurenci :D Ale byla jsem s nimi velmi spokojena.
Jízdní vlastnosti na suché vozovce: 99%
Jízdní vlastnosti na mokré vozovce: 100%
Odolnost proti opotřebení: 100%
Jízdní komfort a hluk: : 94%
Veronika Šťastná by si koupil Kleber KRISALP HP3 znovu: 99%
Napsáno 10.02.2021
68/100 · 2000km · 215/55/17 · RendaMusím potvrdit zkušenost uživatele viz. níže. Při rychlostech nad 140 km/h způsobují vibrace vozidla, vyvážit nelze. Taktéž značná citlivost na boční vítr, na automobilu se střešním boxem se to dost stupňuje. Pro nenáročného, předpisy dodržujícího uživatele ok, ale pro někoho, kdo chce mít dostatečný komfort ve vyšších rychlostech a nechce si navíc poškozovat vůz vibracemi absolutně nepřijatelné........
Jízdní vlastnosti na suché vozovce: 70%
Jízdní vlastnosti na mokré vozovce: 90%
Odolnost proti opotřebení: 90%
Jízdní komfort a hluk: : 90%
Napsáno 16.02.2020
84/100 · 22000km · 195/65 R15 · PeterVelmi dobra zimna pneumatika. Mame ju na Volkswagen Golf 7 Variant v rozmere 195/65 R15 91T. Sem tam zavaha v extremnych situaciach na mokrej vozovke, no na snehu je vynikajuca. Na suchej ceste je tiez vyborna. Co sa tyka opotrebenia, aktualne sme na sade najazdili dokopy cca 22 000 km a je tam este priblizne jeden milimeter nad minimalnym zimnym 4mm indikatorom. vyzera to tak ze odjazdi tuto tretiu zimu 2018/2019 ako poslednu, to znamena od kupy celkovo 30 000 km, co nie je najvyssia hodnota, ale je to vyvazene bezpecnostou, komfortom a pomerom vykon/cena. Treba podotknut, ze posledne zimy na zapadnom Slovensku boli velmi mierne. Je velmi ticha, udaju vyrobcu sa v tomto smere da verit bez namietok. Ani po opotrebeni dezenu na tych 5mm sa akusticky prejav nezmenil. Celkovo ju urcite odporucam, pripadne jej surodenca BF Goodrich. Ak bude opat priazniva cena, kupim ju zas.
Jízdní vlastnosti na suché vozovce: 90%
Jízdní vlastnosti na mokré vozovce: 90%
Odolnost proti opotřebení: 50%
Jízdní komfort a hluk: : 100%
Peter by si koupil Kleber KRISALP HP3 znovu: 90%
Napsáno 29.12.2019
47.6/100 · 0km · ·Tyto pneumatiky používám druhou sezónu a považuji je za velmi dobré. Jsou na Tiguanu 4/4 a oproti předchozím Nokian, které byly podstatně dražší a měly úplně zoufalé jízdní vlastnosti jsou Kleber HP3 tiché, na ledě drží výborně, brzdná dráha dobrá, stejně tak vedení vozu při brzdění. Mám s nimi pocit jistoty při jízdě na sněhu a ledu. Jezdím téměř denně po cestách v Beskydech. Na druhém autě máme Michelin Alpin 3 a řekl bych, že jsou rovnocenné. Zaně dobrý.....
Jízdní vlastnosti na mokré vozovce: 86%
Koupil bych si pneu znovu: 96%
Napsáno 04.12.2019
2/100 · 0km · · JiříHlučné, zejména kolem 90km/h. Na dálnicích při 130 km/h způsobují vibrace, mají problém s bočním větrem. Koupil jsem na základě testu zde a podle dobrých zkušeností s HP2. HP3 je ale velmi špatné, pneu, Kleber již nikdy více.
Napsáno 03.02.2019
71.8/100 · 50km · 195/65 R15 · VikýřJsem uživatel "rodinný", tj. potřebuji slušnou zimní pneumatiku, ale s ohledem na upotřebení cca 8 tis. km za zimu mě nezajímají pneumatiky s vysokým náběhem kilometrů. Krisalp od Kleber /pozor, já měl vyrobené v Rumunsku, ale byly bezproblémové/ jsem měl po 5 zimních období na Renault Megane III /benzín/LPG/. Pátým rokem, ještě při velmi dobrém vzorku však začala směs cítitelně tuhnout a vůz začínal mít tendenci více klouzat, než předchozí 4 sezóny. S ohledem na jejich tehdejší pořizovací cenu si myslím, že se jedná pro řidiče "mého typu" o rozumné řešení s tím, že se zimní "gumy" prostě po 5 letech musí vyměnit /t.č. Bridgestone a žádná sláva ve srovnání s Klebery/. Použití: ujeto cca 50 tis. km, 50% dálnice/35% státovka, zbytek Praha. V porovnání s letními spotřeba jen o cca 0,3 l. benzínu vyšší /u LPG cca 0,8/; udržuji tlak pravidelně a pečlivě, ani po 5 letech žádné viditelné stárnutí boků, pneu neměly ovšem boční "nárazníček", obutí na plechové disky /druhovýroba/. Před prodejem šlo auto /najeto cca 110 000 km/ na STK a nebyly zaznamenány větší vůle na čepech řízení (letní Continental, zimní Kleber). Pokud bych měl podobnou potřebu, sáhnul bych po nich opět ovšem s vědomím, že mají svá omezení /tj. už na nových na dálnici vůz při rychlosti vyšší než 130 km/h (suchá německá dálnice) měl tendenci velmi jemně podélně "plavat".
Jízdní vlastnosti na suché vozovce: 75%
Jízdní vlastnosti na mokré vozovce: 70%
Odolnost proti opotřebení: 77%
Jízdní komfort a hluk: : 52%
Vikýř by si koupil Kleber KRISALP HP3 znovu: 85%
Napsáno 22.02.2018
96.4/100 · 3000km · 185/60/15 · Tomáš K.Pneu v rozměru koupené v září 2017 v rozměru 185/60/15. Zatím najeto asi 3000 km a spokojenost na mokru i suchu, na sněhu zatím nebylo možno vyzkoušet, ale podle testu by měla obstát, tak uvidíme. Velmi tichá a komfortní pneumatika.
Jízdní vlastnosti na suché vozovce: 97%
Jízdní vlastnosti na mokré vozovce: 95%
Odolnost proti opotřebení: 100%
Jízdní komfort a hluk: : 95%
Tomáš K. by si koupil Kleber KRISALP HP3 znovu: 95%
Napsáno 12.11.2017